utorak, 11. veljače 2014.

☺ ☺ Rođendanska čestitka ☺ ☺

Posted by Tinka's paper wonderlland at 09:20:00
Pozdrav iz tmurne i kišne Koprivnice.
Da malo unesem šarenila i promjene, 
evo i jedan od mojih starijih radova.
Rođendanska čestitka za jednu veliku klincezu ♥
•••
 
•••
Vesela čestitka sa puno balončića i kolačića
•••
•••
Kad se povuče zaštita otvaraju se vrata.
•••
•••
Ovako otvorena sakriva 3 džepića, srednji veliki sa željama,
i dva manja sa strane, na kojima su moje klinceze ,
svaka na jednoj strani nacrtale crtež, a na drugoj izrazile svoje želje.
•••
•••
Da donji dio kartica ne bude dosadan, ukrasila sam ga iz bušenim leptirićima.
•••
Eto, nadam se da će vam se svidjeti...
Toliko od mene i nadam se da ipak ne bude toliko poplave koliko je najavljuju :(
•••

Broj komentara: 8:

  1. Zelo je lepa in domislna. So pa kolački moj najljubši papir iz te kolekcije in tudi jaz sem ga podarila posebni osebi. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Da definitivno naj lepši iz te kolekcije :D Hvala

    OdgovoriIzbriši
  3. Vrlo je lijepa i domišljata. A papiri su stvarno preslatki.
    Nadam se da je kiša prestala :).
    LP, Martina

    OdgovoriIzbriši
  4. joj bome nije, juće na putu doma od doktorice morala sam ić okolo jer je pazi sad, glavna cesta zatvorena jer je poplavljena, užas i ona samo pada li ga pada...

    OdgovoriIzbriši

♥ ♥ Thank you for stopping by, every post that you write really cheer me up ♥ ♥

 

... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea